Basic-objective guide training books, just like encyclopedias and fact guides, present detailed summaries and tips for sub-matters, along with associated language. However these textbooks usually are not usually deemed acceptable sources to cite within a school assignment, the bibliographies they incorporate can be hugely beneficial. This preliminary reading may well make it easier to term paper with particular subjects, give summaries of assorted governments, or get other specific methods, that happen to be typically thought of acceptable options to report inside a school assignment.

Tu jesteś: Strona Główna > FM World


Kim jesteśmy?
FM World jest firmą z branży FMCG (ang. fast-moving consumer goods – produkty szybkozbywalne), działającą w sektorze marketingu wielopoziomowego. Misją FM World jest dostarczenie wysokiej jakości produktów  w atrakcyjnej cenie bezpośrednio do domów Klientów, z pominięciem tradycyjnej sieci sklepowej. Jej celem jest stałe podnoszenie jakości usług i nieustanny rozwój.
Firma została założona w 2004 roku we Wrocławiu przez Artura Trawińskiego. Obecnie produkty FM World są znane i cenione w kilkudziesięciu krajach na sześciu kontynentach. Na całym świecie z FM World współpracuje około 589 000 Dystrybutorów, z czego ponad 200 000 działa w Polsce. Firma stwarza idealne warunki dla rozwoju mikroprzedsiębiorczości, m.in. poprzez profesjonalne wsparcie biznesowo-szkoleniowe.
 
Produktem flagowym FM World są wysokiej klasy perfumy i wody perfumowane FM Federico Mahora, tworzone przy współpracy z firmami Perfand oraz Drom Fragrances. Marka FM Federico Mahora obejmuje także produkty perfumeryjne (m.in. balsamy, żele pod prysznic, wody po goleniu, kremy do rąk, pianki do golenia, perfumy do włosów oraz inne perfumowane kosmetyki), będące kompleksowym uzupełnieniem zapachów, oferowanych w kolekcjach perfum i wód perfumowanych oraz kolekcje artykułów pielęgnacyjnych, takich jak kolekcja SKIN LAB i SPA SENSES. 
 
Marka FM GROUP MAKE UP to wysokiej jakości kosmetyki do makijażu, bogate w składniki mineralne, ekstrakty i olejki roślinne, które zapewniają skórze piękny, naturalny wygląd i doskonałą ochronę. Szeroka gama najmodniejszych kolorów pozwala na stworzenie pięknych makijaży, zarówno dziennych, jak i wieczorowych. W ofercie znajdują się kosmetyki stworzone z myślą o różnych typach urody.
 
Logo FM GROUP FOR HOME sygnuje wysokiej jakości produkty do utrzymania w domu czystości i pięknego zapachu. Asortyment chemii gospodarczej FM GROUP FOR HOME jest systematycznie poszerzany o kolejne artykuły, których przeznaczeniem jest pomoc również w takich dziedzinach, jak np. pielęgnacja i higiena zwierząt domowych oraz czystość samochodu.
 

Aurile to produkty stworzone po to, by się nimi delektować. Doskonałej jakości kawy i herbaty spełniają oczekiwania nawet największych smakoszy, a innowacyjne receptury kaw funkcjonalnych są absolutną nowością na polskim rynku. Ofertę uzupełniają wysokiej klasy akcesoria oraz eleganckie zestawy porcelany.
 

Klienci i Dystrybutorzy FM World mogą korzystać z usług wirtualnego operatora telefonii komórkowej FM GROUP Mobile. Telefonia FM GROUP Mobile została stworzona specjalnie dla Dystrybutorów FM World, oferując im wysoką jakość usług telefonicznych i dostęp do mobilnego Internetu w konkurencyjnych cenach.

 

FM World zdobyło wiele prestiżowych nagród m.in za wysoką jakość produktów:

  • Gazele Biznesu 2010 dla FM GROUP Polska i FM GROUP World oraz Gazela Biznesu 2011 dla FM GROUP World,
  • Godło Art of Packaging 2010 dla kolekcji Spa Senses – dla najlepszego opakowania w kategorii Zdrowia i urody,
  • Qltowy Kosmetyk 2011 dla cukrowego peelingu do ust,
  • Laur Klienta – Odkrycie 2011 dla FM GROUP World w kategorii Kosmetyki dystrybuowane w kanale pozasklepowym,
  • Superprodukt 2011 Czytelniczek „Świata Kobiety” dla kolekcji Spa Senses,
  • Qltowy Kosmetyk 2012 dla wody perfumowanej FM 329,
  • Certyfikat Etycznego Zarządzania Sprzedażą i Obsługą Klientów, przyznany przez kapitułę konkursu Polish National Sales Awards (PNSA),
  • Certyfikat Kompetencji i Rzetelności w MLM, przyznany przez redakcję pisma branżowego „Network Magazyn”,
  • Wyróżnienie w konkursie Galeria Przedsiębiorców „Biznes. Dobry wybór” dla Artura Trawińskiego, współwłaściciela FM GROUP,
  • Superprodukt 2012 Czytelniczek „Świata Kobiety” dla serum do twarzy ß-Glucan Active,
  • Diament Forbesa dla FM GROUP Polska,
  • Certyfikat "V" dla serii kosmetyków Body Sign oraz naturalnego masła do ciała na gorąco, naturalnego mydła i naturalnego kremu do ciała z serii Skin Lab,
  • Złota Pieczęć Natury 2013 – Najlepszy Kosmetyk Naturalny – drugie miejsce w dla linii kosmetyków naturalnych Skin Lab, wyróżnienie dla kosmetyków z kolekcji Body Sign,
  • Laur Klienta – Odkrycie 2013 dla produktów FM GROUP FOR HOME,
  • Qltowy Kosmetyk 2013 dla wody perfumowanej FM 331,
  • Perła mądrości Kwiatu Kobiecości dla Katarzyny Trawińskiej, współwłaścicielki FM GROUP,
  • Kosmetyk roku 2013 magazynu „E-Makijaż” dla kreatora brwi i rzęs,
  • Srebrny Laur Konsumenta 2014 dla marki Aurile w kategorii kaw funkcjonalnych,
  • Certyfikat "V" 2014/2015 dla Kolekcji Body Sign (serii cherry & chocolate oraz cream & blackcurrant) oraz dla naturalnego mydła, naturalnego masła do ciała na gorąco i naturalnego kremu do ciała Skin Lab.
  • Qltowy Kosmetyk 2014 dla pudru mozaikowego i bazy Wise Green z Kolekcji CC Colour & Care,
  • National Champion 2014 dla FM GROUP World w konkursie European Business Awards 2014/2015,
  • Skrzydła Biznesu 2014 dla FM GROUP Polska,
  • InStyle Best Beauty Buys dla pudru bambusowego,
  • Certyfikat Wiarygodności Finansowej dla FM GROUP World.

     


UA-46834249-1